Veel gestelde vragen

 

1.  Waar kan ik een Weef&zo item kopen?
Weef&zo items zijn te koop via de eigen website: www.weefenzo.nl. Hier kan je de gehele collectie online shoppen.

2. Hoe kan ik Weef&zo bereiken?
Je kan Weef&zo per mail bereiken via info@weefenzo.nl. Wij streven er naar alle mails binnen een werkdag te beantwoorden. 

3. Hoe kan ik een Weef&zo item retourneren en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, door contact met mij op te nemen via info@weefenzo.nl, rekening houdend met de volgende voorwaarden: het product moet ongedragen, onbeschadigd en voorzien van hangtags en alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele verpakking geretourneerd worden. 

Volg daarbij de volgende stappen:

- Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.

- Stop de ongedragen spullen met alle labels eraan in de originele of andere stevige verpakking en plak dicht. Voeg ook de pakbon toe!

- Stuur het voldoende gefrankeerd op naar het volgende adres:

          Weef&zo
          Van Heuven Goedhartlaan 570
          1181 LN Amstelveen
          Nederland

- Bewaar de Track & Trace code van je pakje goed. Weef&zo kan helaas geen verantwoordelijkheid nemen voor verloren pakketjes.

Je krijgt een melding zodra je retour is verwerkt en het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.. De kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn ook voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

Mocht het product meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

4. Hoe kan ik een Weef&zo item ruilen?
Ruilen van Weef&zo artikelen is mogelijk door het retourneren van het artikel (zie vraag 3) en vervolgens een nieuwe bestelling aan te maken.


5. Als ik een Weef&zo item wil kopen: hoe weet ik hoe een item valt?
Wij proberen met foto’s en beschrijvingen een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van het betreffende item. Daarnaast kan je bij ieder product het formaat vinden. Mocht je echter nog vragen hebben, dan kan je altijd contact opnemen met mij via info@weefenzo.nl.

6. Ik heb een Weef&zo item cadeau gekregen maar wil deze graag ruilen. Kan dat?
Het item kan bij ons worden geruild. Je stuurt dan het artikel via ons retourproces (zie vraag 3) naar ons terug. Je ontvangt dan van ons een cadeaubon ter waarde van het aankoopbedrag, zodat je iets anders kunt uitzoeken via onze website.
Bij vragen kan je altijd contact opnemen met onze Klantenservice.

7. Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Jammer dat je niet tevreden bent over onze producten en/of service. Neem contact op met mij via info@weefenzo.nl dan probeer ik je te helpen.