Retourneren

 

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is,  je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, door contact met mij op te nemen via info@weefenzo.nl, rekening houdend met de volgende voorwaarden: het product moet ongedragen, onbeschadigd en voorzien van hangtags en alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele verpakking geretourneerd worden. 

Volg daarbij de volgende stappen:

- Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.

- Stop de ongedragen spullen met alle labels eraan en alle geleverde toebehoren in de - indien redelijkerwijze mogelijk - originele of anders andere stevige verpakking en plak dicht. Voeg ook de pakbon toe!

- Stuur het voldoende gefrankeerd op naar het volgende adres:

          Weef&zo
          Van Heuven Goedhartlaan 570
          1181 LN Amstelveen
          Nederland

- Bewaar de Track & Trace code van je pakje goed. Weef&zo kan helaas geen verantwoordelijkheid nemen voor verloren pakketjes.

Je krijgt een melding zodra je retour is verwerkt en het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.. De kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn ook voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

Mocht het product meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Ruilen van Weef&zo artikelen is mogelijk door het retourneren van het artikel en vervolgens een nieuwe bestelling aan te maken. Bij vragen kan je altijd contact opnemen via info@weefenzo.nl. Je draagt wel zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen.